SIKÇA SORULAN SORULAR
  • Rezervasyon
  • Nasıl rezervasyon yaparım?
    Online olarak www.dailydrive.com.tr internet sayfasından fiyat teklifi alabilir ve birkaç basit adımda rezervasyon yaptırabilirsiniz. Erken rezervasyon yaptırmanız halinde çok daha uygun fiyatlar alırsınız. 0850 360 10 10 telefon numarasından arayarak ya da info@dailydrive.com.tr adresine mail atarak fiyat ve araç teklifi isteyebilirsiniz.
  • En az araç kiralama süresi nedir?
    En az kiralama süresi 24 saatir. Bu sebeple, aracı 24 saatten erken teslim ederseniz de bir günlük ücret ödersiniz.
  • Aracımı nasıl teslim alırım?
    Rezervasyonunuz anında ilgili ofise iletilir ve talep ettiğiniz araç hazırlanır. Rezervasyonu yaptığınız ofise gitmeniz yeterlidir. EKstra ücret karşılığı aracı sizin olduğunu yere de getirebiliriz. Bunun için rezervasyonunuzu yaptıktan sonra iletişime geçiniz.
  • Aracımı nasıl iade ederim?
    Rezervasyonunuz bittiğinde aracı teslim aldığınız dailydrive şubemize getirmeniz yeterli olacaktır. Ekstra ücret karşılığında aracı sizin bulunduğunuz yerden teslim alabiliriz. Bunun için ilgili şubeye bilgi vermeniz gerekmektedir. 3 saati aşan teslimat gecikmelerinde +1 günlük ücret alınır.
    Eğer aracı teslim etmekten vazgeçip kiralama sürenizi uzatmak isterseniz en kısa sürede aracı teslim aldığınız ofisi arayarak bilgi vermenizi rica ederiz.
  • Sözleşme için neler gerekmektedir?
    Ehliyet ( yurt dışından geliyorsanız ayrıca pasaport ),adınıza kredi kartınız, adres ve telefon bilgileriniz sözleşmemize personelimiz tarafından kaydedilir. Ödediğiniz kira bedelini ve depozitoyu da gösteren imzalı kira anlaşmanızın bir nüshasını mutlaka isteyiniz.
  • Araç kiralayabilmek için sürücü belgesi ve kiralama yaşı sınırlamaları nelerdir?
    En az 2 yıl geçerli sürücü belgesine sahip olmak ve üst sınıf araç kiralamalarında en az 25 yaşında olma koşulları aranır.
  • Kiraladığım aracı benden başka biri kullanabilir mi ?
    dailydrive rent a car aracını kiralayan dışındaki 3. şahısların kullanımları, ancak sürücü belgesi ve kimlik belgelerinin dailydrive yetkilisi tarafından kira sözleşmesine kaydı halinde mümkündür.
  • Araçlarınızda kilometre sınırı var mı?
    Evet, araçlarımızda günlük 350 kilometre sözleşme başına 3500 kilometre sınır bulunmaktadır. Kilometre aşım bedeli kilometre başına 0,50 TL'dir ancak rezervasyon sırasında daha uygun fiyata ek kilometre aşım paketleri satın alabilirsiniz.
  • Araçlarda HGS var mı? HGS ödemeleri nasıl oluyor?
    Tüm araçlarımızda HGS bulunmaktadır. Kiralamanız bittiğinde Karayolları tarafından HGS kullanım bilginiz tarafımıza ulaşmaktadır ve kiralamanızı yapmış olduğunuz kredi kartınızdan tahsil edilmektedir. Tahsil sürecinde Karayollarına bağlı olunması nedeniyle geç tahsilat yapıldığı durumlar olmaktadır. HGS takılı olan araçlarımızla OGS gişesinden geçiş yapılması durumunda kaçak geçiş meydana gelir ve kullanıcının kredi kartına yansıtılır.
  • Kiraladığım aracı benden başkası kullanabilir mi?
    Aracın, kiralayan şahıs dışındaki kişi/kişilerce kullanılabilmesi ilave sürücü/sürücülere ait sürücü belgesi bilgilerinin kira sözleşmesinin üzerinde gösterilmesi ve ek sürücü bedeli ödenmesi ile mümkündür. Aksi durumun belirlenmesi ve/veya herhangi kaza durumunda tüm güvenceler geçersiz sayılarak gerek kiralayan, gerekse aracı kullanan kişi ayrı ayrı ve müştereken sorumlu tutulurlar.
  • dailydrive uzun süreli kiralama yapıyor mu?
    Kurum olarak uzun süreli araç kiralama yapmak istiyorsanız websitemizdeki 'Kurumsal Kiralama' kısmındaki formu doldurmanız gerekmektedir. En kısa sürede size dönüş yapılacaktır. Şahıs olarak uzun sürli araç kiralama istiyorsanız info@dailydrive.com.tr'ye mail atabilir veya 0850 60 10 10'u arayarak talebinizi iletebilrsiniz.
  • Kurum olarak personelimize araç kiralama fırsatı sağlamak istiyoruz. dailydrive anlaşmalı kurum çalışanlarına fırsat sağlıyor mu?
    Memnuniyetle kurumunuzla şartlara çalışarak personellerinize avantajlı kiralama seçenekleri sağlamak isteriz. Bunun için bize 'Kurumsal Kiralama' sayfamızdan ulaşmanız yeterli.
  • Araç Filosu
  • Rezerve ettiğim aracın aynısı mı teslim alıyorum?
    dailydrive olarak diğer araç kiralama firmalarından farkımız internette gördüğün marka ve modeldeki aracı teslim ediyor olmamızdır. Bu sebeple diğer firmalardaki gibi araçların yanında "ve benzeri" ifadesi yazmamaktadır. Teslim edilecek araç internette görülen araçtan farklı renkte olabilir.
  • Araç grupları nasıl sınıflandırılıyor?
    dailydrive, diğer araç kiralama firmalarından farklı olarak araçlarını X Small, Small, Medium, Large, X Large ve XX Large olarak gruplandırmaktadır. Amacımız, kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına yönelik aracı kiralamasında kolaylık yaşamalarını sağlamaktır. Bu sayede araç çeşitliliğimizi sağlayarak farklı ihtiyaçların giderilmesine yönelik araç filomuzu genişletiyoruz.
  • Destek
  • Kaza anında ne yapılmalı?
    Aracın yerini değiştirmeden, en yakın polis veya jandarma karakoluna haber vererek, 0850 360 10 10 no'lu telefondan bizi aramalısınız. Olay yerinin fotoğrafını çekmeyi ve kaza tespit tutanağı tutmayı unutmayınız. Alkol raporunuzu da en kısa sürede bir sağlık kuruluşundan alarak dosyanıza ekleyerek tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
  • Hırsızlık durumunda ne yapılmalı?
    Kiraladığınız aracınız çalınması durumunda polise bilgi vererek rapor tutmanız ve tarafımıza bilgi vermeniz gerekmektedir.
  • Sigorta çeşitleri ve kapsamları nelerdir ?
    Çeşitli seviyelerde sigorta ürünlerimiz mevcuttur. Bunları online rezervasyon yaparken görebilir veya telefonla bizi aramanız durumunda yetkililerimizden içeriklerini öğrenebilirsiniz. Sigortaların geçerlilikleri, trafik kazası tespit formu, hırsızlık ve akol raporlarının ibraz edilmemesi ve/veya aracın alkol, uyuşturucu etkisi altında kullanılması ve/veya yasal hız sınırlarının aşılması halinde kendiliğinden ortadan kalkar. Cam, ayna ve far kırılması, lastiklerin yarılması ile kullanım hatalarından doğacak zararlar, sigorta kapsamı dışında tutulmuştur.
  • Ek Hizmetleriniz nelerdir ?
    Araç kiralamanız süresince maksimum konfor, güvenlik ve keyfi yaşamanız için size sunduğumuz çeşitli ek ürünler aşağıdaki gibidir: Bebek / Çocuk Koltuğu Ek KM Aşım Paketi: Kiralama süresi boyuncaki belirli KM'lik aşımları kapsar. Rezervasyon sırasında avantajlı fiyatlardan online görebilir telefonla iletişim kurduysanız sorarak öğrenebilirsiniz. Kış Lastiği Port Bagaj Ek Sürücü: Hasar ve Sigorta güvencelerinin geçerli olabilmesi için aracı kullanacak her farklı sürücü için bu hizmet alınmalı ve sisteme kaydedilmelidir. GPS(Navigasyon cihazı) : Rezervasyon esnasında talep edilmesi halinde ek ücret karşılığında temin edilebilir. OGS/HGS: Kiralama süresi boyuncaki kullanım ücretleri ayrıca tahsil edilir. Teslim ve İade : dailydrive, istasyonlarının bulundukları merkezlerde istenilen yere araç teslimi ve / veya bırakılması karşılığında ücret talep etmektedir. Rezervasyon merkezimizle konuşarak bilgi alabilirsiniz.
  • Şikayet, öneri ve taleplerimi size nasıl iletebilirim?
    Bizimle iletişim kurmak isterseniz 0850 360 10 10 numaralı telefon hattımızdan, websitemizdeki 'Bize Ulaşın' sayfamızdan veya musterihizmetleri@dailydrive.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.
  • Ödeme
  • Ödeme şekilleri nedir?
    dailydrive'dan yapılacak tüm kiralamalarda kredi kartı talep edilmektedir. Kredi kartının dışında nakit, debit kart, sanal kart, senet vb. ödeme şekilleri kabul edilmemektedir. Kredi kartı istenmesinin nedeni oluşabilecek trafik cezaları, karayolları geçişleri, kiralama uzatma talepleri, hasar bedeli vb. durumlarda tahsil yapılabilmesi içindir. Üst segment araçlarda çift kredi kartı uygulamamız bulunmaktadır. Detaylı bilgiyi rezervasyon merkezimizden alabilirsiniz.
  • Başkasına ait kredi kartı ile kiralama yapabilir miyim?
    Maalesef başkasına ait kredi kartı ile kiralama yapamazsınız. Mutlaka kredi kart sahibinin sizinle beraber ofise gelmesi gerekmektedir.
  • Trafik cezası ödemesi nasıl yapılır?
    Trafik cezası TC numaranıza yazıldı ise, ödemeyi aracın kullanıcısı yapmalıdır. Plakaya yazılan trafik cezalarında trafik cezası tarafımıza tebliğ edildiğinde indirimli olarak ödenmektedir ve müşterilerimizin kredi kartından tahsil edilmektedir. Eş zamanlı olarak trafik cezasına ait hizmet bedeli de tahsil edilmektedir.
  • HGS ödemesi nasıl yapılır?
    Kiralamanız bittiğinde Karayolları tarafından HGS kullanım bilginiz tarafımıza ulaşmaktadır ve kiralamanızı yapmış olduğunuz kredi kartınızdan tahsil edilmektedir. Tahsil sürecinde Karayollarına bağlı olunması nedeniyle geç tahsilat yapıldığı durumlar olmaktadır. HGS takılı olan araçlarımızla OGS gişesinden geçiş yapılması durumunda kaçak geçiş meydana gelir ve kullanıcının kredi kartına yansıtılır.
Paylaş